به مناسبت هفته سلامت دانش آموزان را به بوستان برده و در آنجا صبحانه سالم خود را میل کردند.
ما را در سایت دبستان مجتهده امین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 4 بهمن 1397 ساعت: 15:48